Oferta de servicii de intretinere si asistenta tehnica
Va prezentam oferta de servicii pentru cresterea sigurantei in exploatarea si a performantelor calculatoarelor si programelor, impreuna cu tarifele aferente
- Servicii de intretinere preventiva si service la echipamente
- Servicii de asistenta tehnica software
- Service calculatoare si periferice
- Executare si intretinere a retelelor de calculatoare
- Vanzare si asistenta tehnica CIEL
1. Servicii de intretinere preventiva si service la echipamente
Asiguram prin contract la beneficiar revizia periodica lunara sau trimestriala pentru calculatoare, imprimante si alte echipamente periferice care cuprinde operatii de optimizare performante, desprafuire, curatire periferice magnetice, ungere etc., in conformitate cu fisa tehnologica de revizie anexata si preturile aferente.
In cazul unui contract pentru minim 20 de echipamente in pretul intretinerii realizate pe baza de contract este cuprinsa si constatarea defectiunilor echipamentelor aflate in service, si instalarea la beneficiar a echipamentelor reparate, fara plata transportului.
Pentru echipamentele defecte, care nu sunt in garantie, beneficiarul urmeaza sa achite contravaloarea reparatiei si a pieselor inlocuite, pe baza de bon de consum (micile reparatii care nu necesita piese de schimb si se efectueaza in timpul reviziei, intra in costul reviziei).
Asiguram contra cost consumabile pentru imprimante si copiatoare (cartuse originale, incarcare cartuse cerneala, incarcare cartuse toner, reincasetare riboane).
Pentru cantitati mai mari de calculatoare, pretul este negociabil functie de numarul efectiv de echipamente ce urmeaza a intra in service.
Precizam ca intretinerea trimestriala este o conditie pentru mentinerea garantiei.
2. Servicii de asistenta tehnica software
Pentru calculatoarele conectate in retea, precum si alte echipamente de retea se asigura toate operatiile legate de configurari si reinstalari de programe, refacere parole si drepturi de acces, directoare comune si private, imprimare in retea, folosirea programelor aplicative local si in comun, reconfigurari cerute pentru exploatarea de programe de baze de date si asistenta la nivel de software de sistem pentru instalarea si implementarea aplicatiilor specifice.
Aceste servicii de asistenta tehnica se asigura astfel:
- Asistenta tehnica software fixa prin contract: 20 $ / ora (inclusiv transportul) Se recomanda minim 2 ore saptam�al, care pot fi ore cu program fix sau dupa cerinte.
- Asistenta tehnica software suplimentara ( la cerere, peste numarul de ore contractate): 25 $ / ora (plus 5 $ transportul pe fiecare deplasare separata).
NOTA. Preturile nu includ TVA (19%). Plata se face in lei la cursul BNR din ziua platii.
3. Service calculatoare si periferice
Reparam si reconfiguram calculatoare compatibile AT / ATX. Aceasta oferta este valabila atat pentru sisteme cumparate de la firma noastra, cat si pentru sisteme cumparate de la alte firme.
Reparam si curatam imprimante si plotere.
Incarcam cartuse de toner pentru imprimante laser.
4. Executare si intretinere a retelelor de calculatoare
Realizam cablarea, configurarea si intretinerea retelelor locale de calculatoare.
5. Vanzare si asistenta tehnica CIEL
Preturile programelor CIEL se gasesc in oferta de produse software a firmei noastre
Tarifele de asistenta tehnica CIEL sunt prezentate in tabelul urmator:
Produse Dos/Windows | Monopost | Retea |
Primul program | 120 Euro | 240 Euro |
Urmatoarele programe | 90 Euro | 190 Euro |
ATENTIE !!! Instalarea versiunilor monopost este permisa pe un singur calculator
Dupa achizitionarea oricarui produs CIEL beneficiati de o luna de acces gratuit la serviciul de asistenta telefonica si primiti gratuit versiunile nou aparute in aceasta perioada.
Pretul achizitionarii unei noi versiuni a oricarui program, in lipsa contractului de abonament este de 50% din valoarea acestuia. Se poate achizitiona o noua licenta de utilizare (licenta multipla) la 70% din valoarea programului respectiv. Pretul contractului de asistenta tehnica si actualizari legislative / functionale pentru licente multiple este 50% din valoarea contractului de abonament. Transferul de licenta de la o firma la alta va fi facturat cu 10 euro / licenta transferata + incheierea unui contract de abonament pentru fiecare licenta transferata (in cazul in care clientul nu are deja contract de abonament valabil).
Se asigura 10% reducere de pret pentru reinoirea abonamentului inainte de expirarea celui actual.
Pentru trecerea de la monopost la retea, monomagazie la multimagazie si de la Dos la Windows, puteti achizitiona noul produs cu o reducere de 20%, respectiv de 30% in cazul in care exista contract de abonament incheiat de cel putin 3 luni.
Pretul unui curs special de instruire de 5 ore referitor la utilizarea unui anumit program este de 50 de euro. Pretul asistentei tehnice la beneficiar pentru configurarea si utilizarea programelor CIEL este de 15 euro / ora, plus transportul.
NOTA: Preturile nu includ TVA (19%). Preturile includ livrarea si instalarea programelor la beneficiar, cu o instruire preliminara privind lansarea in executie si utilizarea acestora. Plata se face pe baza de factura in lei, la cursul BNR, la livrarea produselor sau a serviciilor.